Kontakt

CZERWIEC W GRUPIE MUMINKÓW

rok temu

NIECH ŻYJĄ WAKACJE!

Ostatni miesiąc w przedszkolu upłynął nam bardzo szybko. Rozpoczęliśmy go świętowaniem długo wyczekiwanym Dniem Dziecka. Tego dnia przedszkole odwiedziły pszczółki – Rebeka i Lucynka, które potrzebowały nowego domku. Dzieci stworzyły piękny, kolorowy dom i otrzymały od pszczółek dyplom za najlepsze poidełko. W tym wyjątkowym dniu dzieci oglądały także przedstawienie teatralne pt. „Chłopiec, któremu wyrosły skrzydła”. Dzień upłynął na wesołej zabawie. W czerwcu nie zabrakło czasu na naukę. Zastanawialiśmy się, gdzie chcieliśmy wyjechać na wakacje. Wybraliśmy się na wyprawę po górskich szlakach, odbyliśmy rejs po jeziorze, a także poznaliśmy  nadmorskie miejscowości. Obserwowaliśmy zmiany zachodzące w przyrodzie latem. Przypomnieliśmy zasady bezpieczeństwa, których należy przestrzegać na wakacjach oraz co warto zabrać na wakacyjny wyjazd. Szukaliśmy pomysłów na to, jak dać przedmiotom drugie życie. Dzieci prezentowały własne pomysły na to jak ponownie wykorzystać materiały papierowe, plastikowe, szklane oraz metalowe. W czerwcu odbyliśmy kilka wycieczek. Wybraliśmy się do Straży Pożarnej, do Szkoły Podstawowej nr 2, a także wybraliśmy się na wycieczkę autokarową do Białegostoku. Zwiedziliśmy Mini zoo, Jurajski Park Dinozaurów, a na koniec świetnie bawiliśmy się w Fabryce Misia. Czerwiec dla nas to także czas przygotowywania przedstawienia na zakończenie roku przedszkolnego. Uczyliśmy się ról, śpiewaliśmy piosenki oraz tańczyliśmy poloneza. 21 czerwca zaprosiliśmy Panią Dyrektor, Panią Wicedyrektor oraz rodziców na uroczyste pożegnanie przedszkola przez nasze sześciolatki. Był to dzień wzruszeń, ale również radości – coś się kończy, a coś zaczyna. Dzieci otrzymały pamiątkowe dyplomy oraz upominki. Nie zabrakło również pamiątkowych zdjęć. Ostatni tydzień czerwca spędziliśmy wspominając czas spędzony w przedszkolu. Szczególnie w pamięci zapadły nam przedszkolne obiadki. Pozdrawiamy i ściskamy wszystkie Panie, które uczyły nas przez lata spędzone w przedszkolu. Opuszczamy przedszkole bogatsi o nowe znajomości, które będziemy z chęcią kontynuować. Przed nami nowa przygoda na którą z niecierpliwością czekamy.